Branje: 3 min

Agencija za digitalni marketing – kdaj jo potrebujemo?

Agencije za digitalni marketing ponujajo celovite digitalne storitve za pospešeno rast vašega posla. Marketinške agencije so motor, ki poganja razvoj blagovne znamke in pomaga pridobivati nove stranke. So tudi idealna možnost za tiste, ki digitalni marketing podjetja raje prepustijo strokovnjakom, ne da bi jim bilo treba v ta namen zaposlovati.

ekipa za digitalni marketing

Kazalo vsebine

Agencija za digitalno trženje se od tradicionalne marketinške agencije razlikuje po tem, da je usmerjena v trženje, ki temelji na doseganju vidnih rezultatov marketinga v digitalnem svetu (spletne strani, socialna omrežja ipd.). Agencija za digitalni marketing je motor, ki poganja razvoj blagovne znamke in pomaga pridobivati nove stranke. Njene storitve vam omogočajo, da:

  • izboljšate svoje podjetje,
  • obvladujete svojo blagovno znamko na spletu,
  • povečate donosnost naložbe.

 

Kaj je digitalni marketing?

Digitalni marketing je s pomočjo tehnologije usmerjena promocija blagovnih znamk. Je izredno organizirano, zelo ciljno usmerjeno in daje merljive rezultate v realnem času. Prednost digitalnega trženja v primerjavi s tradicionalnim je njegova merljivost in donosnost naložbe. Rezultate lahko takoj izmerite in izvedete prilagoditve strategije. Strategije se neprestano preizkušajo, da bi videli, kaj deluje in kaj ne. Če imate visoko kvalificirano digitalno marketinško agencijo, ki izvaja tržne aktivnosti za vašo blagovno znamko, lahko dosežete velik uspeh na področju prodaje in prepoznavnosti.

Kdaj najeti digitalno marketinško agencijo?

Marketinške agencije so idealna možnost za tiste, ki digitalni marketing podjetja raje prepustijo strokovnjakom, ne da bi jim bilo treba v ta namen zaposlovati. Prinašajo strokovno znanje in izkušnje na vaše poslovanje z zunanje perspektive. To vam lahko pomaga prinesti nove, inovativne ideje v vaše podjetje. Marketinško agencijo lahko najamete, da prevzame vse vaše marketinške aktivnosti ali pa samo del marketinga. Če boste agencijo najeli za polno storitev, bodo le-te opravljale vlogo podobno vodji marketinga.

Kdaj zaposliti strokovnjaka za digitalni marketing

Vodja trženja je odlična možnost, če si lahko privoščite veliko vlaganja v svojo marketinško ekipo. Če imate zaposlenega vodjo digitalnega marketinga, se boste lahko od trženja distancirali in se ukvarjali z drugimi vsebinami. Povprečna bruto mesečna plača v Sloveniji za vodjo marketinga je 2.261,00 €. Vendar vodja marketinga potrebuje svojo ekipo, kar za marsikatero podjetje predstavlja prevelik strošek. En sam, čeprav strokovnjak, pa težko pokriva vse aspekte digitalnega marketinga. Zato je uspešnost vprašljiva.

Agencijo za digitalni marketing najeti le za del nalog

Specializirane digitalne agencije bodo ponudile le del storitve, s katerimi so zelo izkušene (npr. izdelava spletnih strani ali lead generation kampanje). Specializirane agencije bodo pogosto zagotavljale bolj kakovostne storitve kot agencije s polno storitvijo, vendar se bodo osredotočile le na eno plat vaših tržnih prizadevanj. Pogosto imajo zaposlene strokovnjake, ki se osredotočajo na posamezne faze postopka (oblikovanje in UX dizajn, razvoj spletne strani, priprava vsebine, oglaševanje ipd.). Glede na to, za kakšen obseg del se dogovorite, je temu primerna tudi cena.

 

Odlašate z digitalnim marketingom?

Mnoga podjetja se marketinga lotijo počasi in se držijo ene ali dveh osnovnih oblik oglaševanja. Mnenja so, da se bo njihovo poslovanje razvijalo s časom. Morda celo mislijo, da je najboljša strategija preprosto počakati, da se stranke pojavijo. In da potrebujejo le majhno število strank. To ni učinkovit pristop. Nikoli ni zagotovila, da bo vaše podjetje pritegnilo kupce samo od sebe. Digitalni marketing je postal nuja za preživetje in napredek. S pomočjo agencije za digitalni marketing lahko svoje podjetje hitro postavite na digitalni zemljevid sveta.

 

Sorodne vsebine

Kategorije