Blog

KAJ POČNEMO IN KAKO

KAJ POČNEMO IN KAKO

lead generation

Veste, koliko vas v resnici stanejo novi leadi?

“Kaj dobim v zameno za vložen denar?” je verjetno eno najbolj pogosto zastavljenih vprašanj v svetu marketinga. Z novimi tehnologijami so rezultati vse lažje merljivi, podatki pa postajajo tudi glavno orožje v arzenalu marketinških strokovnjakov. In roko na srce, slej kot prej je potrebno nekomu dokazati, da se denar, ki ga vlagamo….

Vid Grafenauer , 20.06.2018
lead generation lead generation

Obrazci odločijo, ali bo lead generation kampanja uspela ali propadla

Sam sem zelo izbirčen pri vpisovanju svojih podatkov v spletne obrazce. Vsak dan spremljam številne bloge s področja digitalnega marketinga, pogosto pa se znajdem tudi na takšnih in drugačnih pristajalnih straneh. Vsi mi ponujajo skrivnost uspeha v digitalnem marketingu, v zameno pa želijo le nekaj mojih podatkov. Pa jih le redko vnesem…..

Vid Grafenauer , 12.06.2018
Lead generation

Kaj imajo skupnega bog, razbita vrata, marketing in prodaja?

Pred tremi leti me je, med letom na grški otok Kos, zaročenka Sara gledala, kot da sem padel z lune. V ušesih sem imel slušalke in totalno zamišljeno strmel predse namesto skozi okno, kjer se je odpiral čudovit pogled na Grški Egej. Na vsakih nekaj minut sem frenetično ustavljal podcast, ki sem….

Rok Kragelj , 06.06.2018
Vsebinski marketing

Storytelling za blagovne znamke

Storytelling za blagovne znamke (brand storytelling) ali “zgodbarjenje”, kljub nerodnemu prevodu, v Sloveniji že dolgo ni več neznanka. Čeprav se v poplavi visoko letečih krilatic morda na zgodbo velikokrat pozabi, pa primeri, kot so Janez Škrabec, Tanja Skaza, Krka, Petrol in Gorenje kažejo, da je ustvarjanje in prodajanje skozi pripoved razširjena in….

Vid Grafenauer , 24.04.2018
UX miller UX

Najpomembnejše UX pravilo, ki se ga prepogosto pozabi

Dobra uporabniška izkušnja pomeni razliko med tem, ali nekdo postane vaš navdušen kupec ali razočarano zapusti spletno stran in se nikoli več ne vrne. Pametno načrtovanje dobre uporabniške izkušnje upošteva določena pravila, tesno povezana s človeško psihologijo. Eno ključnih je tudi Millerjev zakon (Miller’s Law) in na gospoda Millerja premalokrat mislimo. Ne….

Lorna Lunar , 18.01.2018
New Adwords Experience Spletno oglaševanje

Novi AdWords prinaša številne prednosti za oglaševalce

Od zadnje prenove oglaševalske platforme Adwords je minilo že več kot osem let. Od takrat je prišlo do velikih premikov na tehnološkem področju z razmahom vse naprednejših pametnih telefonov in števila naprav, ki jih posamezniki uporabljajo doma in v službi. Spremenile so se tudi navade njihovih uporabnikov, ki do spleta dostopajo izven….

Aljoša Todorovič , 09.01.2018

Madwise meet Izobraževanje za besne digitalne marketingaše

20.08.2016

Kako povečati prodajo z uporabo interneta 10?

ex justo imperdiet nisi, eget vehicula massa magna non nulla. Quisque at feugiat justo, at cursus enim. Morbi sagittis augue diam.

PRIJAVI SE
madwise meetings