Blog

KAJ POČNEMO IN KAKO

KAJ POČNEMO IN KAKO

Google ads metrike blog Google Ads

Google Ads metrike za spremljanje konkurenčnosti kampanj

V zadnjem obdobju je Google v platformi Google Ads uvedel številne metrike, ki nam pomagajo ugotoviti, kako uspešne so naše kampanje in kje izgubljamo v primerjavi s konkurenco. Razlog za številne novosti izhaja iz hitrih sprememb prikaza iskalnih rezultatov oziroma oglasov med organskimi zadetki. Poznavanje novih metrik vam lahko veliko pove o….

Aljoša Todorovič , 07.08.2019
GTM BLOG Google Tag Manager

Sledenje obrazcem z Google Tag Managerjem

Zakaj uporabljati Google Tag Manager in kako slediti dogodkom na strani smo že predstavili v preteklih zapisih. Večkrat pa se zaplete pri sledenju obrazcev, kjer je potrebnih več dodatnih korakov za uspešno implementacijo. Preverili bomo, kako vzpostaviti sledenje preprostih obrazcev in form oblikovanih z WordPress vtičnikom Contact Form 7. Nastavitve v Google….

Aljoša Todorovič , 31.07.2019
Facebook nasveti FACEBOOK OGLAŠEVANJE

3 nasveti in ideje za vaše Facebook kampanje

Facebook oglaševanje postaja vse bolj zahtevno, saj je konkurence vedno več, Facebookov algoritem pa vedno bolj strog. Če je bilo še pred par leti relativno enostavno postaviti profitabilno kampanjo, pa je treba danes vložiti precej več časa in truda ter poznati napredne metode, ki nam pomagajo “zmagati” v dražbah oglasov. Tokrat bo….

Aljoša Todorovič , 24.07.2019
Adwords skripte Google Ads

4 Google Ads skripte za spremljanje kampanj

Google Ads skripte so priročen način za avtomatizirano spremljanje, urejanje in optimiziranje kampanj s pomočjo Javascripta znotraj Google Ads platforme (t.i. IDE = Integrated Development Environment). Skripte lahko napišemo sami, na spletu pa lahko najdete ogromno že preverjenih skript, ki vam olajšajo vsakdanje upravljanje kampanj. V tokratnem zapisu si bomo ogledali 4….

Aljoša Todorovič , 17.07.2019
Digitalna transformacija

Zakaj bi morali biti vsi v podjetju digitalno pismeni?

Pospešena digitalna transformacija, ki jo srečujemo na vseh korakih, se je zagotovo globoko vkoreninila tudi v vaše podjetje. Ne glede na to, s katero panogo se ukvarjate, se srečujete z novimi tehnologijami, ki po eni strani olajšujejo procese, po drugi strani pa zahtevajo vedno več časa za izobraževanje zaposlenih, zagotavljanje dovolj usposobljenih….

Vid Grafenauer , 10.07.2019
Avtomobilska industrija

5 neizkoriščenih potencialov digitalnega marketinga v avtomobilski industriji

Večina nakupov se danes prične na spletu. Gre za neizbežno resnico, ki se je zavedajo tudi številne avtomobilske znamke. Zato vedno večje deleže svojih marketinških proračunov namenjajo digitalnemu marketingu: oglašujejo na številnih spletnih platformah, oblikujejo privlačne spletne vsebine za predstavitev svoje ponudbe, razvijajo interaktivne konfiguratorje, krepijo prisotnost na družbenih omrežjih, izvajajo odmevne….

Azra Mujkanović , 03.07.2019

Madwise meet Izobraževanje za besne digitalne marketingaše

20.08.2016

Kako povečati prodajo z uporabo interneta 10?

ex justo imperdiet nisi, eget vehicula massa magna non nulla. Quisque at feugiat justo, at cursus enim. Morbi sagittis augue diam.

PRIJAVI SE
madwise meetings