Blog

KAJ POČNEMO IN KAKO

KAJ POČNEMO IN KAKO

Facebook dinamični remarketing Facebook oglaševanje

Kako postaviti Facebook dinamični remarketing v 3 korakih

V prejšnjih zapisih ste lahko spoznali “klasični” Facebook remarketing, ki s pravim pristopom prinaša odličen ROI. Za spletne trgovine z veliko izdelki ali spletne strani z obširno ponudbo storitev je nadgradnja v obliki dinamičnega remarketinga pomembna strategija. Preberite, kaj je dinamični remarketing in kako ga vzpostaviti. Kaj je Facebook dinamični remarketing Facebook….

Aljoša Todorovič , 28.11.2018

Marketinški načrt: v letu 2019 vodite igro vi!

Veseli december je pred vrati. Zunaj se dnevi krajšajo, vaše ure v pisarni pa nehote daljšajo, saj je, kot vsako leto pred približujočimi se prazniki, v službi še posebej “veselo”. Da pa je scenarij popoln, poskrbi šef na ponedeljkovem jutranjem sestanku: “Čas je, da pripravimo marketinški načrt za naslednje leto.” Stavek, ki vas….

Laura Škrabl , 22.11.2018

Najboljša platforma za spletno trgovino: karbonska specialka ali mestno kolo?

Podaljšano lepo vreme na ceste kljub temu, da smo že globoko v novembru, še vedno privablja veliko število kolesarjev vseh velikosti, oblik in hitrosti. Prihajajoči Black Friday, Cyber Monday in praznični nakupi pa vedno več kupcev vabijo tudi v spletne trgovine. Vzporednice med kolesarjenjem in spletno prodajo pa se s tem šele….

Vid Grafenauer , 14.11.2018

Kakšne koristi nam prinaša analiza spletnega nastopa?

Kdaj ste se nazadnje zares poglobili v aktivnosti vašega podjetja na spletu? Ste se vprašali, kakšen je vaš spletni nastop in preverili priložnosti, ki se vam v zvezi z njim še ponujajo? Po vsej verjetnosti se odgovor nahaja nekje med naslednjimi možnostmi: Nimam časa za to Ne vem, kje sploh začeti Za….

Vid Grafenauer , 08.11.2018
Spletni nastop

S postavitvijo spletnega mesta se pravo delo šele zares začne

Digitalni marketing je ena res krasna stvar. Kdaj ste nazadnje za trenutek odložili številne naloge in pomislili, kaj vse nam omogoča? Merjenje, testiranje, optimizacija, živa komunikacija s potrošniki. Danes se nam marsikatera od teh stvari zdi tako samoumevna, da niti ne pomislimo, kako lažje je življenje marketingaša v času digitalnega marketinga. Predstavljate….

Sašo Palčič , 17.10.2018
Voice search SEO SEO

Kako preživeti v svetu glasovnega iskanja?

Še pred nekaj leti se je zdelo glasovno iskanje nekaj, kar je mogoče le v kakšni znanstvenofantastični seriji. Vesoljska ladja je imela pripravljene odgovore na vsa vprašanja, pogovor z njo pa je potekal v običajnih slovničnih strukturah. Precej drugače kot iskanje v zgodnjih fazah interneta, kjer smo operirali s ključnimi besedami, zraven….

Vid Grafenauer , 10.10.2018

Madwise meet Izobraževanje za besne digitalne marketingaše

20.08.2016

Kako povečati prodajo z uporabo interneta 10?

ex justo imperdiet nisi, eget vehicula massa magna non nulla. Quisque at feugiat justo, at cursus enim. Morbi sagittis augue diam.

PRIJAVI SE
madwise meetings