Blog

KAJ POČNEMO IN KAKO

KAJ POČNEMO IN KAKO

Marketinška tehnologija B2B

Marketing za B2B izbrance

V B2B svetu je na prvo žogo vse malo pomešano, vsaj kar se prodaje in marketinga tiče. S potencialnimi kupci se je do nedavnega ukvarjal prodajni oddelek, z novimi priložnostmi pri obstoječih strankah tudi. Marketing je skrbel, da smo povsod dobro izgledali, imeli vedno na zalogi prave brošure in na doglednih nekaj….

Lea Lipovšek , 31.03.2017
Dobra spletna stran spletna stran

Dobro spletno mesto

Mesečno Google zabeleži 10.000 iskanj za iskalni pojem izdelava spletnih strani. To iskanje prinese 950.000 rezultatov. Ilko Štuhec v povprečju išče pol manj ljudi, za njeno ime pa vrne Google 500.000 rezultatov. Izdelava spletnih strani je torej brez dvoma slovenski nacionalni šport. Vseeno pa se večkrat dnevno znajdem na spletnih mestih, ki….

Vid Grafenauer , 22.03.2017
Digitalna strategija Digitalna strategija

Digitalna strategija za pameten spletni nastop

Tudi danes bom posegel po gradbenih primerjavah. Ne, nismo se začeli ukvarjati z nepremičninami. Gradimo samo uspešne zgodbe digitalnega marketinga. Brez načrta je precej težko skupaj spraviti že pasjo utico. Vsekakor pa noben gradbenik pri zdravi pameti ne bi začel polagati opek v upanju, da se bodo same sestavile v funkcionalno bivalno….

Sašo Palčič , 21.02.2017
Event Tracking in Google Analytics Spletna analitika

Event tracking: kako slediti uporabnikom svoje spletne strani?

Ima vaša spletna stran pravilno implementirano Google Analytics kodo? Super. Potem lahko natančno spremljate interakcije obiskovalcev vaše spletne strani – s katero vsebino se ukvarjajo, kaj jih navdušuje in kje se jim zatika.  Zgolj podatek o obisku vaše strani ne pove veliko. Če veste, da je vašo pristajalno stran ta mesec obiskalo….

Aljoša Todorovič , 02.02.2017
Account based marketing - Madwise STRATEGIJA

Account based marketing – ključni B2B trend 2017

Pravzaprav account based marketing ni nova zadeva. Ga pa trenutno izvaja prodaja. Če ga. V tem primeru ima identificirane ključne stranke. Tiste, ki: so vam najbolj pomembne, so najbolj profitabilne, imajo največ potenciala in ki jih vedno še malo ekstra pocrkljate. Prodajalci jih poznajo in (načeloma) ne potrebujejo opomnika, da se s….

Lea Lipovšek , 30.01.2017
Madwise digitalni marketing Digitalni marketing

Digitalni marketing je kot hiša, brez dobrega temelja se podre

Želite ustvarjati dobiček? Ne poznam podjetnika ali podjetnice, ki bi mi odgovorila z “ne”. Pravo vprašanje je torej, kako do tja priti. V današnjem času super digitaliziranega kupca je digitalni marketing kar prvi odgovor, ki pade na pamet. A našo digitalno zgodbo moramo skupaj sestaviti pametno. Gradnja hiše je odlična primerjava, ki jo vsi….

Sašo Palčič , 17.01.2017

Madwise meet Izobraževanje za besne digitalne marketingaše

20.08.2016

Kako povečati prodajo z uporabo interneta 10?

ex justo imperdiet nisi, eget vehicula massa magna non nulla. Quisque at feugiat justo, at cursus enim. Morbi sagittis augue diam.

PRIJAVI SE
madwise meetings