Blog

KAJ POČNEMO IN KAKO

KAJ POČNEMO IN KAKO

UX miller UX

Najpomembnejše UX pravilo, ki se ga prepogosto pozabi

Dobra uporabniška izkušnja pomeni razliko med tem, ali nekdo postane vaš navdušen kupec ali razočarano zapusti spletno stran in se nikoli več ne vrne. Pametno načrtovanje dobre uporabniške izkušnje upošteva določena pravila, tesno povezana s človeško psihologijo. Eno ključnih je tudi Millerjev zakon (Miller’s Law) in na gospoda Millerja premalokrat mislimo. Ne….

Lorna Lunar , 18.01.2018
New Adwords Experience Spletno oglaševanje

Novi AdWords prinaša številne prednosti za oglaševalce

Od zadnje prenove oglaševalske platforme Adwords je minilo že več kot osem let. Od takrat je prišlo do velikih premikov na tehnološkem področju z razmahom vse naprednejših pametnih telefonov in števila naprav, ki jih posamezniki uporabljajo doma in v službi. Spremenile so se tudi navade njihovih uporabnikov, ki do spleta dostopajo izven….

Aljoša Todorovič , 09.01.2018
Kaj ima delujoč marketing z vodovodom? Digitalna transformacija

Kaj ima delujoč marketing z vodovodom?

V bistvu precej veliko. Če oba delujeta, preprosto odpremo pipo in ven priteže želeno – voda ali leadi – oboje potrebujemo. In če zmanjka enega ali drugega, je precej zoprno, pa naj bo za higieno ali za prodajo. Delujoč vodovod smo že nekaj časa nazaj vzeli za samoumevnega. Še nekaj tednov nazaj….

Sašo Palčič , 01.12.2017
Digitalna strategija Digitalna strategija

Digitalna strategija za pameten spletni nastop

Tudi danes bom posegel po gradbenih primerjavah. Ne, nismo se začeli ukvarjati z nepremičninami. Gradimo samo uspešne zgodbe digitalnega marketinga. Brez načrta je precej težko skupaj spraviti že pasjo utico. Vsekakor pa noben gradbenik pri zdravi pameti ne bi začel polagati opek v upanju, da se bodo same sestavile v funkcionalno bivalno….

Sašo Palčič , 20.11.2017
mobile SEO - Madwise SEO

Kaj je mobile first indexing in zakaj je pomemben za naše podjetje?

So it begins… Google-ov Gary Illyes je pred dnevi na konferenci v New Yorku občinstvu in svetovni javnosti potrdil, da je Google začel z rolloutom mobile first indexa na izbrane spletne strani. Že dve leti napovedovana velika sprememba v načinu, kako Google rangira in pozicionira rezultate iskanj, je končno pred nami. Zakaj….

Rok Kragelj , 15.11.2017
Novi kontakti - 5 idej LEAD GENERATION

5 idej za dober TOFU (ali zakaj se prodaja začne na vrhu)

Kam v prodajni lijak spada lead generation? Ne, ne govorimo o sojinem pripravku iz zdravega kotička bolje založenih trgovin. Pogovarjamo se o prodajnem lijaku, ki ga za boljše razumevanje prodajnega procesa razdelimo na tri dele: top of the funnel – TOFU, middle of the funnel – MOFU in bottom of the funnel – BOFU. Te kratice….

Sašo Palčič , 07.11.2017

Madwise meet Izobraževanje za besne digitalne marketingaše

20.08.2016

Kako povečati prodajo z uporabo interneta 10?

ex justo imperdiet nisi, eget vehicula massa magna non nulla. Quisque at feugiat justo, at cursus enim. Morbi sagittis augue diam.

PRIJAVI SE
madwise meetings