Blog

KAJ POČNEMO IN KAKO

KAJ POČNEMO IN KAKO

Kaj ima delujoč marketing z vodovodom?

V bistvu precej veliko. Če oba delujeta, preprosto odpremo pipo in ven priteže želeno – voda ali leadi – oboje potrebujemo. In če zmanjka enega ali drugega, je precej zoprno, pa naj bo za higieno ali za prodajo. Delujoč vodovod smo že nekaj časa nazaj vzeli za samoumevnega. Še nekaj tednov nazaj….

Sašo Palčič , 01.12.2017
Digitalna strategija Digitalna strategija

Digitalna strategija za pameten spletni nastop

Tudi danes bom posegel po gradbenih primerjavah. Ne, nismo se začeli ukvarjati z nepremičninami. Gradimo samo uspešne zgodbe digitalnega marketinga. Brez načrta je precej težko skupaj spraviti že pasjo utico. Vsekakor pa noben gradbenik pri zdravi pameti ne bi začel polagati opek v upanju, da se bodo same sestavile v funkcionalno bivalno….

Sašo Palčič , 20.11.2017
mobile SEO - Madwise

Kaj je mobile first indexing in zakaj je pomemben za naše podjetje?

So it begins… Google-ov Gary Illyes je pred dnevi na konferenci v New Yorku občinstvu in svetovni javnosti potrdil, da je Google začel z rolloutom mobile first indexa na izbrane spletne strani. Že dve leti napovedovana velika sprememba v načinu, kako Google rangira in pozicionira rezultate iskanj, je končno pred nami. Zakaj….

Rok Kragelj , 15.11.2017
Novi kontakti - 5 idej LEAD GENERATION

5 idej za dober TOFU (ali zakaj se prodaja začne na vrhu)

Ne, ne govorimo o sojinem pripravku iz zdravega kotička bolje založenih trgovin. Pogovarjamo se o prodajnem lijaku, ki ga za boljše razumevanje prodajnega procesa razdelimo na tri dele: top of the funnel – TOFU, middle of the funnel – MOFU in bottom of the funnel – BOFU. Te kratice nam bodo še prav prišle. Podjetja delujejo….

Sašo Palčič , 07.11.2017
Vsebinski marketing lead nurturing

Vsebinski marketing: Kako do prave vsebine za lead nurturing?

Dober program vsebinskega marketinga vsebine ne sestavlja skupaj naključno. Ko vemo, kaj želimo z njim doseči in dobro poznamo svoje kupce, se lahko lotimo priprave vsebine, ki bo odgovorila na njihove izzive in pomisleke – nam pa pomagala k boljšim prodajnim rezultatom. Za napredovanje po svoji nakupni poti ljudje potrebujejo odgovore na svoja vprašanja. Potrebujejo nekoga,….

Lea Lipovšek , 30.10.2017
lead generation - 10 napak lead generation

Lead generation: 10 najpogostejših napak pri generiranju leadov na spletu

Nove potencialne stranke oziroma leade gremo iskat na splet. Tam opravijo velik del (preko 70%) nakupne poti, zagotovo jih bomo našli. O spremenjenih nakupnih poteh tvitajo že vrabčki in na spletu nove leade pridobiva vedno več podjetij. Kampanje in aktivnosti se nekoliko razlikujejo glede na specifike nakupnih procesov ciljne publike. Za prodajo pralnih strojev bo….

Sašo Palčič , 27.10.2017

Madwise meet Izobraževanje za besne digitalne marketingaše

20.08.2016

Kako povečati prodajo z uporabo interneta 10?

ex justo imperdiet nisi, eget vehicula massa magna non nulla. Quisque at feugiat justo, at cursus enim. Morbi sagittis augue diam.

PRIJAVI SE
madwise meetings