Blog

KAJ POČNEMO IN KAKO

KAJ POČNEMO IN KAKO

Digitalna transformacija

Zakaj je podjetja strah digitala?

Vsako jutro spijete kavo ali sveže stisnjen pomarančni sok v istem lokalu? Malicate vsak dan v istih restavracijah? Vsako leto dopustujete v istem kraju ali vsaj na podoben način? Ljudje smo bitja navad, a spremembe so tiste, ki nas ženejo naprej. In čeprav spremembe v naši rutini ponavadi niso najbolj zaželjene, so….

Sašo Palčič , 14.08.2018
GTM Event tracking Google Tag Manager

Event tracking z Google Tag Managerjem

V prejšnjem zapisu “Google Tag Manager – Zakaj ga potrebujete in kako ga uporabljati” smo se posvetili osnovam Google Tag Managerja in pokazali kako implementirati osnovno Google Analytics kodo. A osnovno sledenje obiskovalcem vaše spletne strani ni dovolj. Za popolnejšo sliko morate spremljati interakcije oziroma dogodke na svoji spletni strani. Gre za….

Aljoša Todorovič , 08.08.2018
Performance marketing

»Last minute« ponudba samo za vas – usodno naključje ali remarketing?

Sreda je in sedite v pisarni. Napovedan je sončen vikend, kot nalašč za ležerno poležavanje na plaži ob srkanju hladnega mojita. Misel vas premami in nekaj trenutkov kasneje že veselo surfate med hotelskimi namestitvami na jadranski obali ter si ogledujete ponudbe, dokler vas iz sanjarjenja ne vrže telefonski klic. Vse skupaj pozabite….

Laura Škrabl , 01.08.2018
Google Tag Manager članek Google Tag Manager

Google Tag Manager: Zakaj ga potrebujete in kako ga uporabljati

To, da je danes v digitalnem marketingu vse (ali skoraj vse) merljivo, ve vsak, ki se je vsaj bežno srečal s tem področjem. Kljub temu pa obstaja velik razkorak med védenjem, da je to mogoče in dejansko prakso v vsakdanjem poslovanju podjetij. Ne glede na to ali ste direktor podjetja, vodja prodaje….

Aljoša Todorovič , 24.07.2018
Ljudje

Najeti agencijo ali razširiti oddelek marketinga?

“Malo d’narja, malo muzike.” Star pregovor o povezavi denarja z glasbenimi užitki zagotovo velja tudi v marketingu. Le da tu namesto dobre glasbe v zameno za ustrezno plačilo prejmemo učinkovit (ali v nasprotnem primeru neučinkovit) marketing.   Če želite, da začne vaš marketing delovati, je vanj potrebno investirati. Samo tako boste prišli….

Sašo Palčič , 18.07.2018
Spletni nastop

Zakaj slepo sledenje trendom v marketingu običajno vodi navzdol

V zadnjem času ne mine poslovni pogovor, v katerem ne bi omenjali sprememb. Nič več ni tako, kot je bilo. Jutri nič več ne bo tako, kot je danes. Stalne spremembe so danes edina konstanta. Še nikoli prej ni bilo bolj vznemirljivo delati v marketingu in še nikoli prej ni bilo bolj….

Sašo Palčič , 11.07.2018

Madwise meet Izobraževanje za besne digitalne marketingaše

20.08.2016

Kako povečati prodajo z uporabo interneta 10?

ex justo imperdiet nisi, eget vehicula massa magna non nulla. Quisque at feugiat justo, at cursus enim. Morbi sagittis augue diam.

PRIJAVI SE
madwise meetings