4 Google Ads skripte za spremljanje kampanj

Google Ads skripte so priročen način za avtomatizirano spremljanje, urejanje in optimiziranje kampanj s pomočjo Javascripta znotraj Google Ads platforme (t.i. IDE = Integrated Development Environment). Skripte lahko napišemo sami, na spletu pa lahko najdete ogromno že preverjenih skript, ki vam olajšajo vsakdanje upravljanje kampanj. V tokratnem zapisu si bomo ogledali 4 administrativne skripte za spremljanje vašega oglaševalskega računa.

Kje lahko naložim Google Ads skripto

Google skripte lahko vnašamo v meniju “Scripts”, ki se nahaja po orodji (Tools). Pri nekaterih skriptah boste morali vzpostaviti povezavo med zunanjim dokumentom, ki služi kot podatkovna baza ali destinacija, kamor se bodo izpisali želeni podatki. Praviloma gre za Google Sheets dokument do katerega priložite povezavo v ustreznem delu kode v skripti.

Google Ads skripte menu

Preden omogočite skripto bo potrebno izvesti njeno avtorizacijo, saj s tem Googlu sporočate, da se strinjate s poseganjem skripte v vaš račun, kampanje, oglasi ali ostale gradnike Google Ads računa. Po potrditvi shranite in zaženete skripto, pomembno pa je, da nastavite ustrezno frekvenco njenega delovanja. V ustrezno  polje znotraj posameznih skript lahko vnesete email naslove, kamor se bo periodično pošiljalo poročilo z želenimi podatki.

Google Ads script authotization

1. Poročilo z povzetkom računa (Account summary report) 

Gre za preprosto skripto, ki vam pošlje osnovno poročilo s splošnim povzetkom kampanje oziroma celotnega Google Ads računa. Marsikdo nima časa ali pa se ne znajde v Googlovi oglaševalski platformi, zato so tovrstna poročila enostavna rešitev za spremljanje kampanj. Skripta deluje tako, da povzame ključne podatke računa v prejšnjem dnevu in uporabniku pošlje razpredelnico s ključnimi metrikami. Skripta je na voljo v uradni Googlovi knjižnici, preneste si jo lahko na tem URL naslovu:

https://developers.google.com/google-ads/scripts/docs/solutions/account-summary

Adwords skripta s povzetkom računa

2. Skripta za zaznavanje anomalij (Account Anomaly Detector) 

Skripta za zaznavanje anomalij v Google Ads računu je odlična rešitev, če želite imeti dnevni pregled “zdravja” svojih kampanj. Deluje na ta način, da primerja trenutno delovanje računa s preteklim obdobjem in oglaševalca opozori, če zazna nepričakovana odstopanja v kateri izmed osnovnih metrik. Gre torej za varovalko, ki vam omogoči, da hitro ukrepate, če se znotraj računa ali pristajalnih strani kaj zalomi (npr. nedelujoč URL, razveljavitev oglasov … ). Skripta je na voljo v Googlovi dokumentaciji na spodnji povezavi:

https://developers.google.com/google-ads/scripts/docs/solutions/account-anomaly-detector

Adwords skripta za zaznavanje anomalij

3. Skripta za preverjanje pristajalnih strani (Link Checker) 

Pri obsežnih kampanjah z veliko oglasnimi skupinami in oglasi je težko spremljati delovanje vseh njenih elementov. Velikokrat prihaja do okoliščin, ko kampanje potekajo brez težav, zalomi pa se na pristajalni strani, do katere uporabniki ne morejo dostopati (404, 503 napaka … ). V primeru, da je stran dlje časa nedostopna, se bodo oglasi samodejno ustavili oziroma jih bo Google razveljavil. S pomočjo Link Checker skripte lahko v izbrani frekvenci prejemate poročilo s seznamom vseh povezav, ki ne delujejo. Na ta način lahko hitro ukrepate in odpravite napake. S tem si boste privarčevali denar za klike, ki vodijo na nedelujočo stran ali pa čas, ki bo tekel, preden gredo oglasi skozi ročni pregled in ponovno odobritev. Tudi ta skripta je na voljo v Googlovi dokumentaciji:

https://developers.google.com/google-ads/scripts/docs/solutions/link-checker

Adwords Link Checker

4. Skripta za preverjanje porabe & budgeta 

Skripta za preverjanje porabe je odlična rešitev za uporabnike z več računi ali oglaševalce, ki izvajajo večje število kampanj z veliko dnevno porabo. Spremljanje in ocenjevanje trenda porabe lahko vzame veliko časa, zato je omenjena skripta zelo priročno orodje, ki prepreči preveliko ali premajhno porabo oglaševalskih sredstev. Deluje tako, da v Google Sheets dokument vnesemo ime in ClientID oglaševalskega računa, mesečni budget kampanje ter faktor prevelike/premajhne porabe v odstotkih. Glede na vstopne podatke prejmete lepo oblikovano poročilo, kjer je prikazana trenutna poraba, projekcija mesečne porabe in primerjavo z vašim budgetom. Na podlagi teh podatkov lahko ustrezno prilagodite dnevne budgete in preprečite nesmotrno porabo oglaševalskih sredstev. Skripta je na voljo na spodnji povezavi:

https://remkovanderzwaag.nl/blog/updated-adwords-script-budget-vs-spend-report

Vir: https://remkovanderzwaag.nl

Google Ads skripte so močno orodje za napredne Google oglaševalce. Na voljo so številne napredne skripte s katerimi lahko vplivamo na delovanje kampanj in na avtomatiziran način upravljamo in spreminjamo oglasne skupine, oglase in ostale gradnike. S skriptami v pričujočem zapisu lahko preprečimo marsikateri zaplet in poskrbimo, da Google kampanje potekajo po načrtih. Če imate kakšno dodatno vprašanje nas kontaktiraje na zivjo@madwise.si.

Prenesite si 26 NASVETOV ZA PRENOVO SPLETNEGA MESTA!

Kupci danes pričakujejo učinkovite spletne strani, ki se hitro naložijo, brezhibno delujejo na mobilnih napravah in vse informacije ponudijo na dlani. Da prenova ne bo zahteven projekt, smo vam pripravili 26 uporabnih nasvetov, kako prenoviti spletno mesto brez bolečin.

  • Kako do prodajno uspešne spletne strani?
  • Ključne lastnosti uporabnikom prijaznih strani
  • Navodila za izvajalce